reklama

Oslava veľkej dámy

tak trochu fotografiou a tak trochu v poetickom ošiali :-) Škoda, že je to príbeh z minulého roku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Štíhly driek má a je to teda špica!
Vyrástla sama, tá žiarivá krása.
Jediná vyrástla mi - slnečnica.

Obrázok blogu

Do dlaní skrývam zahanbene líca,
viem, že o kvietky človek starať má sa.
Štíhly driek má a je to teda špica!

Vysadil som ich v máji vari tridsať,
no čosi vyšlo nie ako má, zdá sa.
Jediná vyrástla mi - slnečnica.

Na chatku pôjde žltá farba krycia,
nech radosť má tá krásavica naša.
Štíhly driek má a je to teda špica!

Pri nej v zrkadle som stará opica.
Tak pobozkať ju - to by som sa vznášal!
Jediná vyrástla mi - slnečnica.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odfotil som ju, než ju vtáci zničia,
a tu ju máte, ako z kostí-mäsa.
Štíhly driek má a je to teda špica!
Jediná mladá dáma - slnečnica.

Obrázok blogu
Michal Kaukič

Michal Kaukič

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viem, ako málo viem. A ako veľa treba ešte premyslieť, precítiť, prežiť... Život sa nemeria vekom. Zoznam autorových rubrík:  FotografiePoéziaO veciach a ľuďoch...

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu