reklama

Nepravé komentáre,

alebo ako som sa na blogoch rozdvojil, ba možno zmnohonásobnil.

Písmo: A- | A+

Po dlhšom čase, píšem. Nie, nie je to večné mlčanie, pozorujem, cítim,
počúvam, pozerám :-) Určite sa ozvem, hoci to nemusí byť práve tu.
Uvažujem o presťahovaní do lesného rozprávkového kráľovstva :-)

To dnešné písanie nie je pre mňa veľmi príjemné. Akosi som sa
na týchto blogoch zdvojil. Prišiel som na to náhodným googlením
okolo svojich odborných písačiek, niekedy minulý mesiac. Keďže to bol jediný
koment, o metalovej hudbe, tak som to prešiel úsmevom :-)))

No dnes, pri podrobnejšom googlení, vidím, že je tých komentárov viac,
niektoré také čo by som veru z úst nevypustil - som proste iný...

Áno, niekto sa zahral na mňa, či už nechtiac, alebo náročky. Tak, ako sa to stalo
pred nejakými desiatimi rokmi, keď chudák jeden náš študent dostal mail,
v ktorom som mu akože ja nevyberane nadával, že je ehm - nemúdry - a že
nepatrí na našu školu. Pisateľka to považovala za nevinný žart, aj mi tak o tom
povedala. Nuž, hádam jej tých pár slov, čo sme o tom prehodili, stačilo :-)

Je mi z toho smutno a ospravedlňujem sa tým, ktorých sa možno tie komentáre
dotkli. Nemyslím, že sú nejaké zlomyseľné :-) a možno sa mi tiež ich pisateľ
ozve, veď ho nemám v úmysle oskalpovať... Len by som vám rád povedal,
že sa v nižšieuvedených oblastiach nevyznám :-) Radšej aj v budúcnosti
sem-tam nejakú fotku utrúsim...

Takže nižšie citujem tie komentáre, ktoré boli linkované na tento blog,
ale nie sú moje. Neuvádzam, z ktorých blogov a príspevkov sú, veď koho sa to týka,
bude vedieť. Nemyslím tiež, že by sa malo k tomu diskutovať. Oceňujem rýchlu reakciu
administrátorov. Uvítal by som, keby sa prihlasovanie do diskusných skupín robilo
cez zabezpečený protokol https.
 
=====================================================

Toto vraj ja:

Ja viem preco tolko smailikov , lebo je to pubertalne decko !!

No a odpoved - pravom sa niekto urazil:

Sorry, od pubertálneho decka mám ďaleko.. Neviem, čo si Ty, keď urážaš
ľudí, ktorých nepoznáš...
------------------------------------------

a som aj odbornik na metal ci o com to je :-)

ked uz tak s "gangsta rap" -om. A k tomu death metalu, staci , ked si
zoberies ake maju tie skupiny a ich pesnicky nazvy, to vravi za
vsetko, len pre ilustraciu finska skupina Torture Killer, americka
Through the Eyes of the Dead, Circle of Dead Children,Internal
Bleeding. Toto normalny racionalne uvazujuci clovek urcite nesplodi.
-------------------------------------------

Toto niekto napisal:

Ja sa erotickým fantáziám radšej venujem len výlučne v svojej hlave a
to v rovine "zamilovaného snívania"... Mám aj o kom snívať, ale jej
identitu samozrejme nevyzradím... :-)

A to je vraj moja reakcia:

Tvoja RUKA :) :)
-------------------------------------------
Ďalšie komentáre:

U mna tiez vyhrava Graduation, pred primitivnym Curtisom.... viac k
tomu nie je co povedat , staci len pocut...
-----------------------
NO NEMAM SLOV , ale nie na fotku , ale na TEBA !!
-----------------------
Bolo by este vhodne napisat , aku zrkadlovku vlastni pan Gigel, aby
sme si vedeli podla toho upravit tento clanok, ale canon to urcite nie
je. A suhlasim s Quend, je zbytocne aby si niekto kupoval zrkadlovku
za 20+ tisic , aby s tym fotil len na dovolenke a obcas na rodinnych
oslavach. Nech si kupi kvalitny kompakt . Laik bude rychlo otraveny
tym , ze musi tahat "obrovsku" zrkadlovku vsade so sebou a vysledok
bude opacny, ze bude menej fotit. A taktiez setove objektivy su
kapitola sama o sebe, cize ta investicia nekonci len pri kupeni
zrkadlovky.
-----------------------
Skuste niekedy na motorke,alebo na skutri ist od ekonomickej , tam je
senzor na auta , ale to , ze tam stoji motorka to nereaguje a tym
padom ked tam nechce motorkar cakat , kym pride auto, na ktore to
zareaguje, musi porusit zakon a ist na cervenu!

Michal Kaukič

Michal Kaukič

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viem, ako málo viem. A ako veľa treba ešte premyslieť, precítiť, prežiť... Život sa nemeria vekom. Zoznam autorových rubrík:  FotografiePoéziaO veciach a ľuďoch...

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu